» فول دانلود

  »  آسان ترین و برترین مرجع دانلود
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 523
بازدید کل : 45533
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود
 برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود

<-PollName->

<-PollItems->

برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
سلام دوستان/به وبلاگ من خوش امدید/کسانی که میخواهند با وبلاگ من تبادل لینگ کنند یا در نظرات ادرس وبلاگ(وبسایت) خودرا به همراه نام وبلاگ(وبسایت) خود رابنویسند یا اینکه از قسمت تبادل لینگ هوشمنداستفاده کنید/ببخشید که من نمیتونم مطالب رو زیاد کنم چون خیلی کم به وبلاگ سر میزنم ولی بهتون قول میدم تا مطالب زیادی را در وبلاگ خود قرار دهم و شماهم باید قول بدید که همیشه به وبلاگ من بیایید نظرات خود را درموردمطالب وبلاگ یا پیشنهادات خود را در مورد وبلاگ بدهید/امید وارم از وبلاگ من استفاده ی لازم را برده باشید/برای شما, لحظات خوبی را آرزو مند هستم /با تشکر
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت
» گروه شعبده بازی پــارسـا
» چرت نویس
»  علم و دانش
» دنیای طنز و سرگرمی
» لاغری سریع
» آموزش کامل wow
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فول دانلود و آدرس full-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» دانلود بازی کامپیوتر Closure

Closure یک بازی پازل و فکری می باشد که شما را به دنیایی تیره و تاریک می برد که تمام محیط اطراف شما بر پایه ی نور می باشند . شخصیت اصلی بازی یک عنکبوت عجیب و غریب است که برای گذراندان مراحل می بایست به دنبال نور باشید . در بازی سه شخصیت دیگر نیز وجود دارند که یک کارگر کارخانه با کلاهی گنبدی شکل ، یک دختر و یک شخصیت مخفی و مرموز می باشد که هریک داستانی متفاوت دارند . دنیای بازی متشکل از مکان های ترسناکی همچون یک کارخانه قدیمی ،‌ جنگل تیره ، کارناوال و … است که هریک چالشی جدید را برای شما به وجود خواهند آورد ! در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید .

 

Closure دانلود بازي فكري Closure براي PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Closure, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر FIFA 13

سری فیفا همواره یکی از بهترین شبیه سازها در میان بازی های فوتبال بوده و چند سالی است که از رقیب دیرینه خود PES پیشی گرفته.زمان کمی تا عرضه نسخه ۲۰۱۳ این بازی مانده است شما عزیزان میتوانید با دانلود دموی قابل بازی FIFA 13 تا زمان عرضه نسخه کامل ان به ارزیابی ان بپردازید.این دمو همانند نسخه PSN و XBLA تیم های یوونتوس,اث میلان ,منچستر سیتی ,ارسنال و دورتمون را قابل بازی دارد . اولین نمره FIFA 13 مربوط به مجله GamesMaster می شود که نمره ۹۱ را گرفت .FIFA 13 در تاریخ ۲۸ سپتامبر عرضه خواهد شد .

 

| دانلود نسخه SKIDROW دمو بازی فیفا ۱۳ |

 

fifa13 d دانلود دموی بازی فیفا 13 –  FIFA 13 DEMO for PC

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر FIFA 13, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Uprising44 The Silent Shadows

Uprising44 The Silent Shadows یک بازی استراتژیکی می باشد که در برخی از صحنه های آن می بایست به صورت سوم شخص بازی را ادامه بدهید . این یک ترکیب منحصربفرد از ترکیب این دو حالت می باشد که در عمق آن داستانی جالب نهفته است . داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از ۱۶ سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و … را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Uprising44 The Silent Shadows دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Uprising44 The Silent Shadows, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر F1 2012

 

F1 2012 قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . از ویژگی های جدید این بازی می توانید به اضافه شدن حالت های (Mode) جدید برای تجربه مسابقات فرمول ۱ اشاره کرد . مپ های جدید به بازی اضافه شده اند که الهام گرفته از تگزاس و آستین کشور آمریکا هستند . در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۲ دوازده تیم با ۲۴ راننده در بازی ها شرکت دارند که باعث بالارفتن جذابیت بازی می شوند . گرافیک بازی پیشرفته قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات جذاب و محبوب فرمول ۱ در دنیا می باشد که در ادامه می توانید نسخه FLT این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

f1 12 دانلود بازی F1 2012 برای PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر F1 2012, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Time Mysteries The Final Enigma

Time Mysteries The Final Enigma – استر آمبروز (Esther Ambrose) با دریافت نامه ای از طرف عموی خود در یک جلسه ی مشکوک شرکت می کند که در این بین با مردی مرموز آشنا می شود . او با استفاده از سفر در زمان می خواهد اشتباهات گذشته ی خود را پاک کند که در این سفر شما می بایست به او کمک کنید . افرادی وجود دارند که می خواهند مانع رسیدن شما به هدفتان شوند ! این بازی دارای سبک HOG می باشد که این نسخه Collectors Edition است که دارای مواردی اضافه شده نسبت به نسخه ی معمولی می باشد .

 

 Time Mysteries دانلود بازی فکری Time Mysteries The Final Enigma

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:Time Mysteries The Final Enigma, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Transformers Fall Of Cybertron

Transformers Fall Of Cybertron – استودیوی High Moon از اینکه War for Cybertron مشکلاتی داشت نمی ترسد و آن را اعتراف می کند. آن ها به بازی ای که ساختند، افتخار می کنند و در همین حین اشتباهات خود را شناخته اند. با Transformers: Fall of Cybertron آن ها سعی دارند تمام ضعف های پیشین را به نقاط قوتی برای بازی خود تبدیل کنند. این یعنی تنوع بیشتر، دوربین بهتر و مهمات های گوناگون. به همین منظور، امسال در همایش D.I.C.E آن ها بازی خود را به نمایش گذاشتند. هیچ چیزی واژه تنوع را بهتر از تغییر حالت یک هلیکوپتر به یک جت، بیان نمی کند. مرحله بازی را با Vortex پیگیری می کنیم. مأموریت، حمله به یک پل بود که توسط Autobotها اشغال شده است.

 

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وب سایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

 

Transformers Fall of Cybertron PC دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Transformers Fall Of Cybertron, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید Final Defence

Final Defence یک بازی اکشن و اول شخص می باشد که داستان آن در جنگ جهانی دوم در حال جریان است . در این بازی پلیر نفش یک ماشین توپچی را دارد که می بایست هدف های مختلفی همچون تانک ها ، هلیکوپترها و سایر تجهیزات دشمن را نابود کند تا پیروزی نبرد باشد . برای جرای این بازی نیازمند نسخه ۱٫۶ و بالاتر سیستم عامل آندروید می باشید .

 

Final Defence بازي اكشن دفاع نهایی Final Defence v1.0.3   آندرويد

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی اندروید Final Defence, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید Arthur Christmas: Elf Run

این بار در سایت فول دانلود ، بازی بسیار زیبا و جذاب Arthur Christmas: Elf Run را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی نقش بچه بازیگوشی را بر عهده دارید که باید درون خانه کارهای مختلفی را انجام دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Arthur Christmas Elf Run بازی بسیار زیبا و جذاب Arthur Christmas: Elf Run 1.3   اندروید

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی اندروید Arthur Christmas: Elf Run, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید Marine Defender

این بار در سایت فول دانلود ، بازی بسیار زیبا و جذاب Marine Defender را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی در نقش یک مامور پلیس هستید و باید با تروریست های شهر مبارزه کرده و آن ها را از بین ببرید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Marine Defender بازی بسیار زیبا و دیدنی Marine Defender   اندروید

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی اندروید Marine Defender, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود 100 پک بازی و برنامه اندروید

این پک شامل صدها بازی و برنامه ی متنوع برای سیستم عامل آندروید می باشد . شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها و بازی ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

| دانلود بیش از ۱۰۰۰ برنامه و بازی آندروید ، با حجم ۹۶۵ مگابایت |

 

Android GIGA PACK دانلود پك بازي ها و برنامه هاي آندرويد Android Apps and Games Pack

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:دانلود 100 پک بازی و برنامه اندروید, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Painkiller Hell and Damnation
Painkiller Hell and Damnation عنوان یک بازی تخیلی اکشن است که هم اکنون آماده دریافت است. راستی سوال است که چرا ناشران بازی های چند رسانه ای بیش از قبل به سمت و سوی بازی های تخیلی روی آورده اند و سوال اصلی آن است که آیا مخاطبان اینگونه بازی ها در حال افزایش است یا اینکه به دنبال راهی برای گسترش ژانر چنین بازی هایی در میان گیمر ها هستند. Painkiller Hell and Damnation را شاید بتواند بت نسخه ی اول آن مقایسه کرد.چنانچه نسخه ی اول این بازی را انجام داده باشید ، حتما از احساس خود برای ما بگویید. خاطراتی پر از ترس و وحشت با یک ژانر اکسن دیوانه وار بود.

 

Painkiller Hell and Damnation-SKIDROW | 4.3 GB

 

Painkiller Hell and Damnation دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Painkiller Hell and Damnation , توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید Tongue Tied

در بازی زیبای Tongue Tied، دو سگ که زبان هایشان به یکدیگر گره خورده ، به کمک شما نیاز دارند . شما باید در مراحل مختلف، با کمک قوانین کششی در فیزیک ، این سگ های دوست داشتنی را به اهدافشان برسانید . نام این دو سگ مایک و راف است که به خاطر شیطنت هایشان دچار دردسر شدند . برای اجرای این بازی نیازمند نسخه ۲٫۲ و بالاتر سیستم عامل آندروید می باشید .

 

Tongue Tied بازي سرگرم كننده و اعتيادآور Tongue Tied v2.0.0   آندرويد

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی اندروید Tongue Tied, توسط هادی | لينك ثابت |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

» عناوين آخرين مطالب ارسالي