» فول دانلود

  »  آسان ترین و برترین مرجع دانلود
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 520
بازدید کل : 45530
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود
 برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود

<-PollName->

<-PollItems->

برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
سلام دوستان/به وبلاگ من خوش امدید/کسانی که میخواهند با وبلاگ من تبادل لینگ کنند یا در نظرات ادرس وبلاگ(وبسایت) خودرا به همراه نام وبلاگ(وبسایت) خود رابنویسند یا اینکه از قسمت تبادل لینگ هوشمنداستفاده کنید/ببخشید که من نمیتونم مطالب رو زیاد کنم چون خیلی کم به وبلاگ سر میزنم ولی بهتون قول میدم تا مطالب زیادی را در وبلاگ خود قرار دهم و شماهم باید قول بدید که همیشه به وبلاگ من بیایید نظرات خود را درموردمطالب وبلاگ یا پیشنهادات خود را در مورد وبلاگ بدهید/امید وارم از وبلاگ من استفاده ی لازم را برده باشید/برای شما, لحظات خوبی را آرزو مند هستم /با تشکر
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت
» گروه شعبده بازی پــارسـا
» چرت نویس
»  علم و دانش
» دنیای طنز و سرگرمی
» لاغری سریع
» آموزش کامل wow
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فول دانلود و آدرس full-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» دانلود بازی کامپیوتر Rayman Origins

همیشه در میان بازی های پر سر و صدای هر سال، بازی های ساده و بی ادعایی پیدا می شوند که گیمرهای زیادی را جذب خود می کنند. بازی Rayman : Origins هم یکی از همین بازی ها می تواند باشد. شاید ظاهر و تصاویر کارتونی بازی، این شبهه را بوجود بیاورد که این بازی مخصوص کودکان است، اما نگاهی به تصاویر و تریلر های این بازی حرف دیگری برای گفتن دارند ! تا کنون نسخه های مختلفی از سری بازی های Rayman راهی بازار شده اند. بازیکنان نسخه های اصلی و Spin-offهای متعددی از این بازی را تجربه کرده اند که هر کدام از آن ها حال و هوای خاص خودش را داشته است. در چند سال گذشته شخصیت Rayman با موجوداتی به نام Rabbids مشاهده شد که اتفاقاً بازی های بسیار هیجان انگیز و خنده داری بودند. از طرف دیگر، Rabbidها آنقدر محبوب شدند که دیگر نیازی به Rayman نداشتند و این موضوع، دلیلی شد که دیگر Rayman در بازی ای دیده نشود. اما سال گذشته Ubisoft فصل جدیدی را در بازی هایی که از روی این شخصیت ساخته می شدند، معرفی کرد. این بازی که در E3 سال ۲۰۱۰ رونمایی شد، یک عنوان دو بعدی با فضای فانتزی بسیار زیبا بود که بازیکنان قدیمی را یاد نسخه های کلاسیک این سری از بازی ها می انداخت. Rayman Origins قرار بود مانند چند نسخه از سری بازی های Sonic که توسط Sega به صورت دانلودی عرضه شدند، راهی بازار شود. اما پس مدتی بی خبری از این عنوان، مشخص نشد که چه اتفاقی رخ داد که سازندگان به یکباره اعلام کردند که این بازی روی دیسک عرضه می شود و دیگر خبری از بازی دانلودی نخواهد بود. این موضوع خبر خوبی بود، چرا که نشان می داد این عنوان، بازی ای است که می تواند همه را شگفت زده کند. بازی Rayman Origins توسط استودیوی Montpellier کمپانی Ubisoft ساخته شده است که قبلاً بازی Beyond Good & Evil را ساخته و بازیسازی مانند مایکل انسل (Michel Ancel) در آن فعالیت می کند. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه Razor1911 بازی|

|این نسخه مخصوص PC بوده و تبدیل شده از نسخه Wii نمی باشد|

 

rayman origins cover small دانلود بازی Rayman Origins برای PC (نسخه Razor1911 بازی)

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Rayman Origins, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Dirt3 Complete Edition

نسخه جدیدی از بازی DiRT 3 امروز برای PC عرضه شد. در این نسخه که با نام نسخه Complete Edition عرضه شده است ، ۱۲ جاده جدید ، ۲ محیط بازی جدید و ۱۳ ماشین جدید به بازی اضافه شده است. هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: "این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است". DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی FiGHTCLUB بازی|

 

Dirt3 cover small دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PC

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Dirt3 Complete Edition, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Warp

Warp یک بازی اکشن برای کامپیوتر است. در این بازی شما یک ربات کوچک بامزه هستید که نه تنها قابلیت نفوذ در دیوارها را دارد بلکه  می توان اشیاء را به دشمنان بچسباند سپس آنها را منفجر کند. این بازی اکشن معمایی جایی است که بازیکنان به عنوان Zero یک ربات مخرب دوست داشتنی زرد رنگ هستند. این ربات توسط افراد شرور ، از دنیای خودش دزدیده شده و برای یک سری تحقیقات به تاسیسات زیر آبی وارد شده است. Zero باید برای فرار از این مکان نقشه ای بکشد و اینکار را باید با استفاده از قابلیت های منحصر به فرد خود مانند پیچیدن، قطعه قطعه کردن،بازتاب و غیره انجام دهد. یا فرار کنید و یا دشمنان را نابود کنید. برای انتقام گرفتن باید تمامی انسان هایی که در این تاسیسات زیر آبی وجود دارند را بکشید و یا می توانید روش مخفی شدن را انتخاب کنید و راه خود را با استفاده از این روش و بدون کشتن دشمنان، پیدا کنید. جلوه های بصری این بازی علمی تخیلی و چشم اندازهای استراتژیک آن به شما امکان حمله های برنامه ریزی شده و طرح ریزی نقشه فرار از این تاسیسات زیردریایی را به شما می دهد.

 

warp cover دانلود بازی Warp برای PC

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Warp, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید Multiponk

بازی Multiponk یک سرگرمی چند نفره و جالب است که می‌تواند شما و دوستانتان را در کنار یکدیگر سرگرم نماید. ایده‌ی بازی همانند بازی پینگ‌پنگ‌های دو نفره است که در آن نباید بگذارید توپ از سمت شما رد شود، در این بازی هم چند توپ در میان زمین رها می‌شود و سپس پس از برخورد با جسم قرار داده شده در وسط زمین به‌طور شانسی به یک طرف پرت می‌شود و بازیکنان نباید اجازه دهند توپ وارد دروازه‌ آنان شود. دونفره بودن این بازی و امکان بازی کردن با دوستانتان جذابیت این بازی را دوچندان کرده است.

 

multiponk android بازی زیبا و مهیج 14.Multiponk 1.0   اندروید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 7 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی اندروید Multiponk, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Call Of Duty 6: Modern Warfare 2

یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۹ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !
هم اینک میتوانید این بازی استثنایی را از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این بازی را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

call of downloadha.com دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Call Of Duty 6: Modern Warfare 2, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر AREA 51
AREA 51 – یک بازی اکشن محصول کمپانی معروف Midway است.داستان بازی از یک حادثه در یک آزمایشگاه زیرزمینی که روی ویروس ها آزمایش میکند کلید می خورد.و آزمایشگاه از کنترل دانشمندان خارج می شود.شخصیت اصلی داستان که یکی از برجسته ترین افراد نیروی ویژه است مامور حل و فصل مشکلات می شود.در ادامه داستان او متوجه می شود که این اتفاق یک حادثه نبوده بلکه…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید….

 

AREA 51 دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر AREA 51, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود نرم افزار اندروید Solid Explorer 1.4.1

فایل منیجرها یکی از ابزارهای واجب برای گوشی اندرویدی شما به حساب می‌رود. با فایل منیجرها می‌توانید فولدرها و فایل‌های گوناگون روی موبابل یا تبلت خود را مدیریت کنید. Solid Explorer یکی از کامل‌ترین ابزارهای موجود در این زمینه است و با محیطی زیبا و در عین حال با داشتن ابزارهای کاربردی می‌تواند بهترین گزینه به حساب بیاید. همچنین این نسخه، نسخه‌ی Full این برنامه می‌باشد و همه‌ی امکانات در آن گنجانده شده است. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

solid explorer android مدیریت فایلها و اطلاعات با فایل منیجر Solid Explorer 1.4.1   اندروید

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1391برچسب:دانلود نرم افزار اندروید Solid Explorer 1,4,1, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود نرم افزار اندروید Scientific Calculator

نرم‌افزار Scientific Calculator یک ماشین‌حساب مهدنسی با امکانات زیاد است که می‌تواند به بسیاری از نیازهای شما پاسخ دهد. این نرم‌افزار با داشتن قابلیت‌های یک ماشین حساب مهندسی همچون حل مسایل پیچیده، رسم نمودار، داشتن فرمول‌های آماده و… می‌تواند بسیاری از مسایل را برای شما حل کند. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

scientific calculator android ماشین حساب مهندسی Scientific Calculator 2.8.9   اندروید

download ماشین حساب مهندسی Scientific Calculator 2.8.9   اندروید لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1391برچسب:دانلود نرم افزار اندروید Scientific Calculator, توسط هادی | لينك ثابت |
» پک بازی و برنامه های جدید آندروید Android Applications Pack

Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Game And AppZ Pack 20 AnDrOiD-FL

 

 

Games And Appz Pack پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack

 

download پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack دانلود:   Multiupload   Direct Link

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1391برچسب:پک بازی و برنامه های جدید آندروید Android Applications Pack, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر DmC Devil May Cry

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.

 

DmC Devil may Cry-RELOADED | 8.4 GB

 

DmC Devil may Cry دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر DmC Devil May Cry , توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید Assaulter

این بار در سایت فول دانلود ، بازی بسیار زیبا و جذاب Assaulter را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی بین تروریست ها گیر افتاده اید. با استفاده از سلاح های حرفه ای تان باید آن ها را از بین برده و مراحل را کامل نمایید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Assaulter بازی بسیار زیبا و جذاب Assaulter   اندروید

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی اندروید Assaulter, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید Finger Slayer

این بار در سایت فول دانلود ، بازی بسیار زیبا و جذاب Finger Slayer را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید انگشت خود را به زیر تیغ برده و قبل از پایین آمدن تیغ انگشت تان را برداشته تا قطع نشود! این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Finger Slayer بازی بسیار زیبا و جذاب Finger Slayer   اندروید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی اندروید Finger Slayer, توسط هادی | لينك ثابت |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

» عناوين آخرين مطالب ارسالي